Breng je bestuurslijst bij het begin van een nieuw werkjaar snel in orde in Click. Daar zijn twee goede redenen voor:
- Iedereen in je bestuurslijst krijgt toegang tot Click via een eigen profiel. Zo kan je medeleiding alle gegevens van jouw afdeling opvolgen en zich inschrijven voor vormingen en evenementen.
- Als leiding krijg je heel wat nuttig en kant-en-klaar materiaal van KLJ. Zo krijg je bijvoorbeeld een digitale nieuwsbrief, een leidingsbijlage bij ons magazine Hélaba of een postpakketje met nuttige info die belangrijk is voor jouw bestuursfunctie.
Welke bestuursfuncties heb ik nodig?
In je afdeling heb je verschillende bestuursfuncties, denk maar aan een hoofdleider, kassier of communicatieverantwoordelijke. Welke functies er allemaal zijn en wat ze inhouden, vind je hier. In Click kan je aangeven welke leid(st)er of bestuurslid welke functie opneemt. Denk eraan dat elke afdeling verplicht een secretaris nodig heeft. Je kan maximaal 1 iemand aanduiden als afdelingssecretaris. Als je de functie aan een nieuwe secretaris toekent, zal de oude zijn functie verliezen.
Deadline indienen bestuursploeg
Bevestig ten laatste op 30 september je bestuurslijst. Hiermee bevestig je meteen ook de lidmaatschappen achter deze functies. Zo weet het KLJ-secretariaat dat je klaar bent en kan het de juiste communicatie uitsturen naar je secretaris, kassier, hoofdleiding en nieuwe leiding.