Skip to main content

Aanmelden in Click

Wist je dat alle KLJ-leden en hun ouders toegang hebben tot Click? Dat is handig, want zo kan je jouw gegevens aanpassen en je inschrijven voor activiteiten van je afdeling of regio.

Wist je dat alle KLJ-leden en hun ouders toegang hebben tot Click? Dat is handig, want zo kan je jouw gegevens aanpassen en je inschrijven voor activiteiten van je afdeling of regio.

Meld je aan op Click, ons digitaal platform

Naar Click

Zo meld je aan in Click

Een eerste keer aanmelden

Je ontvangt automatisch een registratiemail voor Click van zodra je afdelingssecretaris je heeft ingeschreven als KLJ-lid of als ouder van een lid. Open dat mailtje, volg onderstaande stappen en krijg toegang tot Click. 

  1. Klik op de link in de mail en ruil de uitnodigingscode in. 
  2. Kies een wachtwoord en bevestig dat nogmaals. 
    Opgelet: een wachtwoord moet minimaal 7 tekens bevatten waarvan 1 cijfer, 1 leesteken of speciaal teken en 1 hoofdletter. 
  3. Typ de beveiligingstekst uit de afbeelding over. 
  4. Aanvaard de algemene voorwaarden.
  5. Klaar is kees! Vanaf nu heb je toegang tot Click.

Opgelet: heb je geen registratiemailtje ontvangen? Kijk dan eens bij je ongewenste e-mails.

Wijzig je wachtwoord

Wil je een nieuw wachtwoord voor je Clickprofiel? Volg dan deze korte stappen:

  1. Meld je aan in Click.
  2. Klik rechtsboven op je naam en vervolgens op ‘Mijn profiel’. 
  3. Klik aan de linkerkant op ‘Wachtwoord wijzigen’.
  4. Kies een nieuw wachtwoord en geef het twee keer in en klik op 'Wachtwoord wijzigen'.

Wachtwoord vergeten, wat nu?

Oei, wil je je aanmelden in Click, maar ben je je wachtwoord vergeten? Geen probleem, klik op de knop 'Wachtwoord vergeten' en je krijgt via mail automatisch een link toegestuurd waarmee je een nieuw wachtwoord kan instellen. Vind je de mail niet meteen? Check het mapje met je ongewenste mails.

Veelgestelde vragen

Een foutmelding zegt dat mijn e-mailadres al in gebruik is. Wat nu?

Je e-mailadres is waarschijnlijk gekoppeld aan meerdere contactpersonen in onze databank. Stuur een e-mail met daarin je naam en juist e-mailadres naar click@klj.be, wij lossen het probleem voor je op.

Ik heb geen registratiemail ontvangen want mijn e-mailadres werd fout doorgegeven. Wat nu?

Neem contact op met je ledenverantwoordelijke of afdelingssecretaris. Hij/zij kan je e-mailadres aanpassen en opnieuw een registratiemail verzenden. Je kan de vraag ook stellen aan het secretariaat van KLJ via click@klj.be. 

Een foutmelding zegt dat mijn uitnodigingscode verlopen is. Wat nu?

Vraag aan je ledenverantwoordelijke of afdelingssecretaris om je opnieuw een registratiemail toe te sturen.

Ik heb geen mail van Click ontvangen in mijn mailbox. Wat nu?

Check je ongewenste mails, want misschien is de mail daar terechtgekomen. Tip: duid aan dat Click een veilige afzender is. Toekomstige mailtjes worden dan naar je postvak in geleid en niet naar je ongewenste mails.