Skip to main content

To hot to handle

een spel van KLJ
een spel van KLJ

Over het spel

  • ongeveer 1 uur
  • 6 tot 50 spelers, 16 tot 35 jaar
  • onbepaald
  • zwaar

Benodigdheden

- Etiketten voor elke deelnemer - Stylos voor elke deelnemer - Papier voor elke deelnemer - Bijlage 1 voor elke deelnemer - Bijlage 2 mag de helft van de aantal deelnemers - Bijlage 3 in het groot de foto’s en dan de tabel in het geheel 1 keer gewoon - Bijlage 4 eenmaal - Bijlage 5 voor elke deelnemer - Bijlage 6 voor elke deelnemer - Bijlage 7 voor elke deelnemer - Materiaal voor klein parcours, 3 kegels en 1 tafel - Bijlage 8 op groot karton/papier - Stickers (minstens 1 per deelnemer)

Uitleg

Kennismaking en losmakertje

Kennismaking: een namenrondje aan de hand van een woord toe te voegen voor je naam met de beginletter van je naam. Bijvoobeeld Acrobatische Amber

1-2-3 Seksstandje: 1-2-3 piano, maar i.p.v. enkel een standbeeld te zijn, doe je dit in een seksstandjes positie.

Inleiding: speluitleg

Wat vind ik lekker: Wat ben ik
Kies een kenmerk dat je aantrekkelijk vindt bij een man of een vrouw en schrijf dit op een etiket. Plak dit op het hoofd van de persoon naast u. Het kenmerk mag maar 1 keer voor komen, anders moet de tweede een nieuwe kiezen. Snel zijn is de boodschap (de spelbegeleiding controleert dit). Daarna gaan we de cirkel af, iedereen mag 1 ja/nee vraag stellen per ronde en moet zo proberen te raden welk kenmerk dat ze zijn.

Welke versierder ben jij (zie bijlage 1 + 2)
Elke deelnemer kan aan de hand van de bijlage 2 achterhalen welke versierder hij of zij is. Daarna gaan de deelnemers opzoek naar iemand met het zelfde versiertype. Ze krijgen daarna elk een chatgesprek dat plots stopt. Ze moeten dat dan mondeling aanvullen rekening houdend met type versierder dat ze zijn.

Bodylanguage (zie bijlage 4)
Speeddaten: We verdelen de groep in twee, en laten de deelnemers tegenover elkaar zitten. Vervolgens laten we ze 1 minuut discussiëren over een bepaald onderwerp. We vragen de deelnemers opvallende lichaamstaal te noteren. Na de minuut, wordt er doorgeschoven. Vervolgens overlopen we welke signalen aangeven dat iemand in je geïnteresseerd is. Zo ontdekken de deelnemers wie volgens de lichaamstaal het meest in hem/haar geïnteresseerd is.

Emoji- quiz: sexting (zie bijlage 3)
Om de beurt worden er verschillende emoji-logo’s omhoog gehouden. De deelnemers moeten individueel zoveel mogelijk punten scoren. Voor dat ze mogen antwoorden moeten ze eerst een klein parcours afleggen, aan het einde van het parcours moeten hun beste openingszin vertellen tegen de begeleiders. Vervolgens mag de deelnemer het antwoord zeggen. Als er 2 tegelijk zijn mag degene met de beste openingszin eerst het antwoord zeggen.

2.5 Aanspreken: Kom hier, jij lekker dier! (zie bijlage 5 - 7)
Om elke deelnemer een duwtje in de rug te geven bij het versieren van de perfecte date geven we een woordenboekje mee aan elke deelnemer.

Evaluatie

Op een karton staat een grote penis getekend. Iedere deelnemer krijgt een sticktertje. Hoe hoger zij de sticker kleven, hoe beter ze de blok vonden.

 

 

 

 

Bijlagen